Pages

Saturday, August 31, 2019

סלע הושלך לעבר נהג חרדי בניו יורק - ישראל היום

סלע הושלך לעבר נהג חרדי בניו יורק - ישראל היום

אוגוסט אלים בניו יורק לאחר שורת תקיפות אנטישמיות: חרדי משכונת קראון הייטס בברוקלין נשדד באיומים שלשום. השודד לקח את כל חפציו ובכלל זה את הפלאפון ואת הארנק שלו, בנוסף לכיפה על ראשו.

אזור השוד כבר איננו חריג. הוא התרחש באזור מזרח ניו יורק שבברוקלין, בסמוך למקום העבודה של החרדי. הקורבן מסר אפילו את אופניו לפני שהשודד נעלם. זמן מה לאחר מכן המשטרה הוזעקה לזירה והחקירה החלה. 

במקרה תקיפה נוסף שאירע בשכונת קראון הייטס בחמישי, גבר חרדי נפגע בפניו מסלע שהושלך לעברו. בסביבות השעה 17:00, קבוצת נערים אפרו-אמריקנים התקרבה למשאית והשליכה סלע ששבר את החלון בצד הנהג שנפגע בעינו. 

כאמור, הגבר החסידי שעובד במשלוחים ישב במשאית שלו שעצרה ברמזור בשדרת ברוקלין. על פי המשטרה, החלון בצד הנהג היה פתוח בחלקו כאשר הושלכה לעברו אבן ופגעה בו. היהודי סבל מחתכים בפניו, אך למרבה המזל לא נזקק לאשפוז בבית החולים. החשודים נמלטו מהמקום.

בשלישי האחרון, הותקף הרב אברהם גופין (64) באכזריות בשעות הבוקר, כשצעד בפארק שבשכונת קראון הייטס. הרב גופין ניסה להתגונן, אך התוקף האלים היכה אותו באמצעות אבן גדולה. התוצאה הייתה קשה במיוחד: גופין סבל מפציעות קשות בפניו, באפו וכמה משיניו נשברו. לידי המשטרה הגיעו צילומים של התקיפה ממצלמות אבטחה במקום, אך גם הפעם התוקף נמלט. 

שלוש התקיפות אירעו בין שלישי לחמישי השבוע, והם רק חלק משורת האירועים האנטישמיים מהם סובלת הקהילה היהודית החודש. 

Let's block ads! (Why?)



2019-08-31 10:09:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjg3NDM50gEA?oc=5

קרא עוד >>>>


No comments:

Post a Comment